Bouzouki

  • Ineke

    Wil graag een bouzouki kopen tijdens onze vakantie in Pilion. Weet iemand een adres waar ik er een kan vinden. Natuurlijk voor een leuke prijs, het is in eerste instantie voor decoratie maar wil ook graag bouzouki les gaan volgen.

    Groeten,

    Ineke

  • eMGee

    Als je naar Argalasti gaat, daar woont Nikos, de eigenaar van een paardenfarm. Ik weet dat hij er vroeger zelf maakte. Of hij ze ook verkoopt weet ik niet. Hij is eigenaar van de Kentavros Horse Farm. ( tel: 0030 423 5411131) Zie ook http://www.kentavros-farm.com/ voor E-mail adres. Zijn vrouw is Duitse dus kun je in Engels en Duits schrijven.

  • Mieke

    Ik denk dat je in Volos wel een bouzouki kan vinden.

    Ga zelf in Juni ook op zoek.

  • roland

    Wij komen al enkele jaren op de Pilion in vakantie,meer bepaald op camping Sikia.

    Een van de uitbaters,Yorgo, speelt er elke week bouzouki.Wij hebben een adres gekregen waar hij zijn Bouzoukis laat maken en hebben er zo al twee keer een gekocht telkens tweedehands.Deze bouzoukis worden wel bespeeld en zijn dus niet louter ornamenten.

    Om de winkel te vinden: Neem de straat waar het nieuwe hospitaal is (polimeri) en ga richting centrum, een drie? straten voor de straat een rechte hoek naar links maakt moet je rechts in,op de hoek is een winkel met autobenodigdheden, een 10 meter links is de winkel met werkplaats.Ook in de Iasonos straat (dit is de eenrichtingsstraat die paralel met de haven loopt) is een moderne muziekwinkel waar je ook je gading moet vinden.

    Volos is een zeer grote stad ik hoop dat ik het voldoende heb kunnen uitleggen.

    Vriendelijke groeten

  • Mieke

    Dank je Roland we gaan het vast vinden.