Wanneer men in Pilion (of Parga) op vakantie is wordt vaak van de gelegenheid gebruikgemaakt om van daaruit de Meteora-kloosters rond Kalambaka te bezoeken.

Misschien leuk om te weten dat vandaag de Meteora-Startpagina online is gegaan.

Op deze Startpagina heb ik getracht een pagina vol links naar allerlei relevante en interessante websites over dit tot het UNESCO-werelderfgoed behorende gebied te maken.

Het prikbord, de markt en de smoelenpagina heb ik gekoppeld aan de Epirus-Startpagina omdat ik denk dat het aantal geinteresserden te klein zal zijn om een eigen prikbord te hebben. Bovendien wordt de Meteora-streek zoals vermeld meestal vanuit Pilion (of Parga) bezocht. Mocht blijken dat er toch vraag naar is zal ik uiteraard een eigen prikbord aan de Meteora-Startpagina toevoegen.

Ik zou het leuk vinden om te weten hoe er over deze nieuweling wordt gedacht.

In de derde kolom onderaan (kopje “ook bij deze pagina”) kan een enqueteformulier worden ingevuld.

Vragen, opmerkingen of interessante links die absoluut op de Meteora-pagina thuishoren kunnen in dezelfde kolom onder “aanmelden nieuwe links” worden doorgegeven. Alvast bedankt voor de moeite.

Veel leesplezier.

Ger van der Waal