huren via HomeAway

  • marja jaongkind

    wij willen als gezin ,7 volwassenen, in aug. naar pilion en denken eraan om een particulier huis te huren via HomeAway.

    Heeft iemand hier ervaring mee en zou je dat met ons willen delen?

    groetjes marja

  • j.groenleer

    hallo

    hebben jullie intussen gehuurd via homeaway,en wat zijn jullie ervaringen daarmee

    wij hebben een villa gehuurd via homeaway maar ik heb er geen goed gevoel over

    groet j.groenleer

  • Astrid

    Ook wij overwege een woning te huren via deze instantie. Dus ik ben erg benieuwd naar ervaringen…

  • losje

    niemand???wil het ook wel weten…

  • Annelies1957

    Wij hebben in 2008 via Home Away twee huizen geboekt op de Peloponessos, één in oud Epidavros en één in Tolo, allebei een week. De huizen waren prima in orde en ook de contacten met de verhuurders liepen goed.

  • Irene van der Laan

    heeft iemand ervaring met het huren bij homeaway ??

    graag reacties want wij willen gaan huren bij homeaway.

  • pearl

    Ik ben benieuwd of jullie nog via homeaway hebben geboekt. Ik heb zelf contact gehad met één van de eigenaren van de villa, maar ik vind het ook een beetje spannend. Dus ik ben benieuwd of iemand via deze site ook heeft geboekt.

  • syngrafeas

    Zelf ben ik ook eigenaar van een appartement en verhuur ik via HomeAway. Er is geen garantie voor kwaliteit. Een ieder kan zijn appartement aanbieden via HomeAway.

    Kijk een beetje hoe de site eruit ziet. Goede, duidelijke foto's. Is het interieur verzorgd. Je kunt dat al snel een beetje zien. Verdiep je in de omgeving. Probeer de locatie te achterhalen. Er zit ook altijd een kaartje bij van google maps.

    Verder is het vooral een goed gevoel ergens bij hebben en vertrouwen. Voelt het niet goed, niet doen.

    En hoe verloopt het contact. Krijg je snel reactie terug. Wordt er voldoende informatie gegeven enz.

    Verder is het jammergenoeg zo dat wij als particulieren ons niet kunnen aansluiten bij een ANVR of SGR. Deze waarborg zou ik ook graag mijn clienten willen geven. Het is dus een vertrouwenskwestie; van beiden zijden trouwens, want wij moeten ook maar afwachten wie er in ons appartement komt. En hoe het achtergelaten wordt.

    En kijk ook naar ervaringen; die zijn er ook vaak bij vermeld.

    Heel veel succes.

    Paola

    http://www.homeaway.nl/vakantiewoning/p459941 (vakantiewoning p459941)