Appartement in Horto of Milina gezocht

  • alferink

    Wij zoeken een ruim appartement in de omgeving van Horto of Milina in de periode van 25 juli tot 2 augustus. We zijn met 4 personen ( ouders met 2 tieners) en zoeken een appartement met minimaal 2 kamers, een ruim balkon of terras, eventueel airco of koele ligging. Hoeft niet luxe te zijn, maar wel schoon en 's nachts rustig. Ik heb al veel gezien op internet, maar wie heeft er zelf een goede tip? Alvast bedankt!

  • renate

    Hotel Ikosimo is geopend sinds februari 2009 en is een smaakvol nieuw hotel in Milina met ruime kamers, een veranda, airconditioning, kitchenette en badkamer. Het is rustig gelegen in een zijstraatje van de boulevard, op 30 m van de Pagasitische Golf.

    De website www.ikosimo.gr is op dit moment onder constructie, maar via email info@ikosimo.gr kunt u informatie opvragen over prijzen en beschikbaarheid of een foto voor een eerste indruk.

    Voor trouwe Pilion en Kala Nera bezoekers: de eigenaren van het hotel zijn Paris en Christos Kolovos, van de welbekende taverna Paris in Kala Nera. Zij hebben de afgelopen jaren, samen met hun echtgenotes, hart en ziel in de bouw gelegd vanaf de eerste steen tot de laatste decoratie.

  • I.D.Kuylenburg

    Hallo Fam Alferink, wij zijn van plan met 2 kinderen (14 en 16 jaar) naar Pilion tegaan en ben ook druk op zoek naar een omgeving waar het ook voor de kinderen leuk is. Mijn vraag aan jullie is dan ook waarom Horto of Milina? Hebben jullie daar leuke reacties over gehoord? Ons lijkt een appartement op een camping in KalaNera vooralsnog de beste optie, maar we twijfelen nog of de omgeving net zo mooi is als verder op het schiereiland. Ik hoop voor jullie dat er gauw een leuk appartement wordt aangeboden en zou het leuk vinden als jullie mijn vraag zouden willlen beantwoorden. Vr.gr. Ingrid.

  • alferink

    Goedenavond,

    Sorry voor de late reactie. Wij zijn een paar jaar terug op camping Sikia geweest bij Kala Nera. Leuk hoor, maar erg veel mensen en ook wel veel nederlanders. De strandjes zijn erg druk, tenzij je even de camping afloopt. Dan is het rustiger, kiezelbaaitjes, maar wel een tikje rommelig. We kennen de omgeving van Horto en Milina en daar is het net wat rustiger, terwijl je toch mooie rustige stranden in de buurt hebt en ook redelijk centraal zit om de Pilion te verkennen. We hebben nu een appartement in Horto geboekt ,een klein dorp met een supermarkt en een handvol taverna's. Milina ligt op 3 kilometer en is een stuk toeristischer, dus leuk voor de kinderen om 's avonds heen te gaan.Fijne vakantie, het is er prachtig.

  • andre en coby

    we wonen in milina misschien valt er iets te regelen.

    ons huis past perfect in jullie wensen lijst.

    vr gr coby

  • andre en coby

    we bieden ons origineel griekse huisje te huur aan van 5 mei tot en met +-25 mei 2009 .

    1 woonkamer met bedbank .nederlandse t.v. internet aansluiting.

    1 slaapkamer met 3 slaapplaatsen.

    inde tuin een caravan met 3 slaapplaatsen.

    binnen en buiten keuken .

    douche en wc buiten.

    gebruik linnen en badlakens aanwezig.

    3 fietsen.

    ligging 500 meter van de boulevard.

    in rustige omgeving.

  • Pier

    Hee Andre & Coby,

    Wat leuk dat ik jullie tref op dit prikbord.

    Ik heb van Anja gehoord dat ze het geweldig hebben gehad bij jullie en je weet:

    mond tot mond reclame is de beste !:)o

    We gaan binnenkort met A & J om de tafel om eens te kijken of wij volgend jaar

    misschien ook naar Pilion moeten (kunnen, enz.):)

    Trouwens……….hebben jullie al een website ?

    groetjes

    Grutte Pier fan Kimswert;)

    (WdH)