Evia of Pilion

  • greece67

    Zo de vakantie's weer achter de rug en op naar 2010. Wij willen een keuze maken tussen Evia of Pilion voor de maand juni. Wie kan ons verder helpen om straks een beslissing te maken met zijn/haar ervaringen. Wij houden van natuur en cultuur maar ook gezelligheid van terrasjes en winkeltjes. Een auto huren en af en toe aan het strand. Het maakt niet uit of dit zand of kiezels zijn zolang er maar bedjes staan.

    groetjes Anoushka

  • evert

    Neem eens een kijkje op www.kalanera.info (Kala Nera-Pilion) of www.milina.info (Milina-Pilion)

  • Marieke

    Hallo Anoushka,

    Kijk op onze site, misschien helpt het je om te beslissen.

    www.villaplatania.nl

    Het huisje is in Platania Pilion.

    vriendelijke groeten van Marieke

  • greece67

    Inmiddels geboekt en gekozen voor Pilion. In juni zijn wij 3 weken te vinden in Kala Nera. (:D

    Het duurt nog even maar wel een goed vooruitzicht.

  • Pier

    Gefeliciteerd !(:D

    Bij wie geboekt en welk app.complex?::o

    will

  • greece67

    Via Ross in Palirria. Palirria scoort erg hoog op zoover ga er dus van uit dat het goed is. Ben erg benieuwd, deze kant van Griekenland kennen wij als Griekofielen nog niet. Maar gezien de reacties van vrienden en Grieken die dit gebied kennen moet het erg mooi zijn. In ieder geval kan de voorpret beginnen. Ik heb het boekje van Wilma Hollander al en leuke websites gezien. Maar als er nog leuke tips zijn………………………….. ze zijn van harte welkom(tu)

  • nemea

    Hotelplan heeft ook accomodaties op de Pilion, zelf vind ik Affissos een leuke plaats met een kleine boulevard een

    leuk plein en genoeg restaurantjes. De Pilion is heel mooi van natuur met mooie stranden en dorpen.

    Groet,

    Nemea

  • Pier

    I.d.d. lijktr (en is ! ) Afissos ook heel erg leuk.

    Ik ben ook nog geïnteresseerd in Horefto; ziet er ook heel erg mooi uit, maar ligt wat verder weg van centrale deel van Pilion.

    Wie weet komt er een reactie

  • Angeliki

    Ik zelf zou niet kiezen voor Chorefto, en dan met name om de ligging, maar ook om de levendigheid, niet echt dus. Vanuit Afissos en Kala Nera zit je veel centraler. Maar ja, het is en blijft heel persoonlijk natuurlijk! Een bezoekje brengen aan het plaatsje kan dan natuurlijk ook, en misschien is het dan iets voor de volgende keer, wanneer je Pilion bezoekt. Bij ons is het namelijk niet bij één keer gebleven :D

  • jippie

    hallo greece 67

    wie wil er-varen???

    zeker de moeite waard is een dagtochtje met ons zeilbootje ,,vrijheid,,

    op verzoek de baai rond varen naar verlaten stranden.

    onvergetelijk!!!