pinnen

  • Fien

    Wij gaan dit jaar waarschijnlijk naar Afissos of Kala Nera. Weet iemand of er intussen al een pin is in Afissos?

    En werkt de pin in Kala Nera altijd of is ie wel eens leeg?

  • jacqueline

    Hoi

    Vorig jaar was er nog geen pin in Afissos maar je kan wel pinnen in Kala Nera… schijnt nog wel eens leeg tezijn.. dus hou er rekening mee!

    Ik heb overigens een nederlandse dame gemaild met de vraag over pinnen, schijnt dat je ING pas moeilijk kan doen daar dus ik kom er ws nog op terug..wie weet is er inmiddels in Afissos ook een pin.

    veel vakantie plezier

    groetjes Jacqueline

  • Viviane

    Vorig jaar hebben we problemen gehad met afhalen van geld. Al onze pogingen werden geregistreerd en bij onze thuiskomst bleek dat al de bedragen van de rekening waren maar we hadden wel geen geld gekregen. Via ons eigen bank hebben we wel het geld (1400 euro) terug op de rekening gekregen.

    Geldafhalingen in Volos waren geen probleem.

    Groetjes,

    Viviane.

  • Renate

    In Kala Nera is een pin automaat, naast de slager. Helaas zit er niet altijd geld in de automaat, en de automaat heeft problemen met sommige bankpassen (b.v. Ing). Zorgt u dus voor voldoende contant geld bij uw aankomst!

    In Agria - 14 km van Kala Nera - is een betrouwbare pin automaat van de Nationale Bank van Griekenland.

    In Volos - 18 km van Kala Nera - zitten vele banken met pin automaat.

    Overige dorpen in Pilion met ATM: Portaria, Kato Lechonia, Argalasti, Lavkos, Tsangarada.

  • m

    Ter info: mijn bankpas van de Rabo werkte niet in de automaat in Kala Nera. Ano/Kato Lechonia werkte ook niet. Alleen de automaat van Agria functioneerde

  • Feitzen en Anna Zijlstra

    Je kunt het beste pinnen in Agria,buiten is een pin automaat binnen is de bank.Als er iets mis is met de pinautomaat dan kun je meteen naar binnen.Veel grieken pinnen hier ook.De pinautomaat in Kala Nera is niet betrouwbaar.Je kunt de pinautomaat gemakkelijk vinden in Agria straat rechts 50 meter van de boulevaart.