taxi of buskosten vervoer airport Volos naar Kala Nera

  • Gertie

    Weet iemand de kosten van vervoer voor 2 personen van airport Volos naar Kala Nera? Kan dat met bus, geplande aankomst tijd 14.45 uur of moet dat met een taxi gebeuren? Hoelang duurt de rit? Wij willen niet via touroperator maar zelf vlucht boeken en naar Kala Nera reizen.

  • Gertie

    Inmiddels opgelost. De eigenaar van het appartement komt ons halen vanaf Volos airport, super toch!!

  • Sylvia

    Hoi Gertie,

    Ik kom per ongeluk je vraag tegen.

    Fijn dat de eigenaar je komt ophalen! Maar het is niet heel erg ver rijden hoor!

    Een aantal jaar geleden betaalde je met de taxi zo'n 15 euro.

    Misschien toch een keertje leuk om heen en weer te gaan naar Volos om te shoppen en een terrasje te pakken!

    groetjes Sylvia

  • Marianne

    Sylvia,

    Ik denk dat je twee zaken doorelkaar haalt.Vanuit Kala Nera naar Volos-stad is inderdaad niet zo'n eind,maar dan nog naar het vliegveld.Afgelopen april zijn we met ‘n huurauto toch wel ’n tijdje onderweg geweest vanaf het vliegveld naar Afissos en zonder oponthoud doorgereden.Voor 15euro lijkt me die afstand nu niet te doen.

    Marianne

  • evert

    Taxi van Volos Airport naar Kala Nera is ongeveer 70-80 euro (reistijd ca. 1 uur)

    Taxi van Volos Busstation naar Kala Nera is ongeveer 20-30 euro (reistijd ca. 20 minuten)

    Een buskaartje van Volos Busstation naar Kala Nera is ongeveer 1,60 p.p. (reistijd ca. 30 minuten)

    Het is nog niet bekend of er in 2011 weer bussen van de luchthaven naar Volos Busstation rijden.