Ryanair vlucht

  • edebrouw@hotmail.com

    Hallo allemaal,

    Wij willen in september a.s. naar Pilion, nu is onze vraag zijn er mensen bij die ervaring hebben

    met het reizen met Ryanair naar Volos?

    En zijn er mensen bij die een goed adres ( liefst appartement ) in Pilion weten?

    B.v.d. Ellen

  • zorba2012

    Hallo Ellen,

    kalispera

    Volos heeft een nieuwe luchthaven (Neo-Anchialos) en vandaar kun je met bus, taxi naar Volos en vandaar naar je plaats van bestemming.

    Wat voor appartement zoek je? In welke omgeving en voor hoelang? Een studio of 2-kamerappartement? of groter?

    En met wij bedoel je hoeveel personen? Is de prijs ook nog belangrijk en prefereer je zee aan de voordeur of liever wandelen in de bergen?

    Wij wonen zelf in Kala Nera. Kunnen tenminste even rondkijken voor je/jullie.

    groeten

    Wil en Els

  • kerasia

    Voor accommodatie en diverse andere informatie kun je een kijkje nemen op www.kalanera.info en www.milina.info

  • Viviane

    Dag Ellen,

    De laatste 2 jaren hebben wij gelogeerd in Kalifteri in Afissos. Heel mooi en zeer propere studio, heel ruim, mooi uitzicht en rustig gelegen. Het dorpje Afissos vonden wij persoonlijk gezelliger dan Kala Nera. Dat is een kwestie van smaak natuurlijk. De eigenaars van Kalifteri zijn hele lieve mensen. Dit jaar hebben we andere bestemmingen maar we gaan zeker nog terug naar Kalifteri. Je mag mij altijd mailen hoor.

    Wij nemen steeds een vlucht op Athene en huren voor de hele periode een auto, dus over vluchten naar Volos zelf kan ik je niets meedelen.

    Groetjes en succes,

    Viviane.

  • Bob en Monica

    Ik ben het helemaal met Viviane eens.

    Wij vliegen wij ook niet naar Volos, maar Saloniki omdat we dat zo'n heerlijke stad vinden om er paar dagen te blijven. We nemen dan de bus naar Volos plus ook een huurauto.

    Ik hoop dat je eruit komt.

    Monica.