Ontvangst Nederlandse TV- zenders in Pilion

  • Ger

    Beste prikkers,

    Na onze vakantie in Pilion vorig jaar weet ik dat er Nederlanders in Kala Nera (en wellicht ook op andere plaatsen in Pilion) wonen vandaar m'n vraag:

    Als Griekenland-liefhebber onderhoud ik al een poosje een eigen website met reisverslagen over onze vakanties in Giekenland.

    Daarnaast geef ik informatie over de ontvangst van Griekse radio en tv in Nederland (rechter kolom) maar ook over de ontvangst van Nederlandse zenders in Giekenland.

    Op dat laatste gebied zijn er de laatse tijd blijkbaar nogal wat problemen, vooral met de RTL-zenders.

    Op m'n Griekse-tv forum probeer ik de problemen in kaart te brengen om zodoende een inzicht de krijgen waar en waarom de problemen zich voordoen.

    Graag zou ik eventuele bewoners in Pilion en omstreken (want uit die regio heb ik nog geen enkele info) willen vragen wat hun bevindingen zijn. Wel of juist geen problemen maar ook met welke apparatuur dat gebeurt (schoteldiameter).

    Mocht u informatie willen verstrekken dan graag in de rubriek “ontvangstrapporten Griekenland” op het nieuwe Griekse-tv forum.

    Het is een “open forum” dus er is geen registratie verplicht.. Mocht u het forum naderhand vaker willen bezoeken is registratie wel handiger, u heeft dan een aantal extra opties die er anders niet zijn.

    Alvast mijn dank hiervoor.

    Ger (wageral.nl)

  • Ger

    Vreemd, de linken schijnen niet te werken.

    Dus nog maar een poging, het Griekse-tv forum is te vinden via:

    http://www.wageral.nl/grieksetv-forum/

    Ger