vliegticket Volos

  • Jellie

    Iemand een suggestie voor het boeken van een vliegticket naar Volos periode juli/aug 2011

  • Peter

    Ross Holidays?

  • Angeliki

    Air Berlin

  • Gertie

    Ryanair vliegt ook op Volos. Ik heb zelf tickets gekocht en vlieg vanaf Brussel in juni voor 373 euro incl bagage 20 kg p.p.voor 2 personen retour

  • Carla

    Wij hebben via Polyplan geboekt.

    Zij vliegen met Transavia, gewoon op Volos.

    Is wel iets duurder, maar je kan zelf een accomaodatie noemen.

    Wij gaan naar Pandaora Kala Nera. Was geen probleem.

  • Gertie

    Ik heb los van de tickets een appartement geboekt, gewoon via internet. Ik heb trouwens nog nergens een vlucht gevonden die goedkoper is. Bovendien met super vertrektijden. De eigenaar van appartement haalt ons op vanaf vliegveld.

  • evert

    Afhankelijk van waar je woont in NL kun je naar Volos vliegen op de volgende manier:

    vanaf Dusseldorf met Air Berlin

    vanaf Brussel met Ryan Air

    vanaf Amsterdam met Transavia (sinds 2010 zijn tickets rechtstreeks via Transavia te boeken)

    Op de website www.kalanera.info vind je bij de “Posted Tweets” in de footer de weblinks naar de maatschappijen, als ook in het menu by “Busschedule & More”.

  • Mijnie

    ik heb vandaag toevallig geboekt via Ryan Air. voor 23 juli vliegen wij vanaf Brussel (Charleroi) op Volos.

    verder nog niks geregeld, maar nu moe tik verder op zoek! het liefst willen wij kamperen….

    heb jij nog tips/ideetjes?

    wat ben jij van plan?

  • Feitzen en Anna Zijlstra

    Als je in 2010 weet dat je in 2011 naar de Pilion gaat dan kun je goedkoop van Amsterdam naar Thessaloniki vliegen.Iedere dag vliegt Austrian Airways per lijndienst van Amsterdam naar Thessaloniki via Wenen.Vertrek Amsterdam 07.00 aankomst Thessaloniki 12.30. Met de auto naar de Pilion bijvoorbeeld Kala Nera is ongeveer 2.30 a 3 uurtjes rijden.Als je vroeg boekt zoals wij dan heb je een retour ticket voor 2 personen a 380 euro alles incl.

  • jocka1943

    Kampeertip: Camping Sikia in Kato Gatzea ! Een echte aanrader. Veel vakantieplezier gewenst alvast.