Hotel Palirria

  • JW06

    Ik zag dat Hotel Palirria in Kala Nera niet meer in het pakket van Ross zit.

    Heeft iemand enig idee of er een andere reisorganisatie is die vlucht en acco combineert.

    Rechtstreeks bij Palirria boeken is geen probleem, maar hoe kom ik er op de goedkoopste manier.

    Ik bedoel: vliegen vanaf welk vliegveld en naar welk vliegveld is het handigst.

  • Peter

    Gevreesd moet worden dat er behalve Ross geen reisorganisaties zijn die vlucht en acco combineren.

    Er zijn rechtstreekse vluchten van Schiphol naar Volos met Transavia. Vliegtickets verkrijgbaar bij Polyplan, misschien ook wel bij Ross. Op vliegveld Volos zijn auto's te huur, of je neemt een taxi, of de bus naar Volos en daar overstappen naar Kala Nera.

  • JW06

    Bedankt. Ik ken Polyplan niet, maar ga eens kijken welke mogelijkheden er zijn.

  • m.gatsas@upcmail.nl

    Nog even een paar suggesties voor een vlucht naar Volos:

    vanaf Brussel vliegt Ryanair.

    vanaf Dusseldorf vliegt Air Berlin.

    Succes met boeken!!

  • Angeliki

    Wij hebben een vlucht geboekt met Aegean Airlines vanaf Düsseldorf naar Thessaloniki. We hebben een auto geboekt bij auto Union en zijn zelf naar hotel Palirria gereden. Goed om te doen. Gewoon via de site van hotel Palirria boeken. Succes verzekerd!

    Volgend jaar gaat Transavia ook vliegen op Thessaloniki.

  • greece67

    Vanaf volgend jaar is Palliria weer terug bij Ross.

  • JW06

    Fijn dat Palirria weer via Ross te boeken is.

    Ik heb diverse keren naar goed betaalbare vluchten naar Volos of Thessaloniki gekeken, maar dat viel tegen.

    Wij wonen ‘om de hoek’ bij Schiphol, dus het rijden naar en het parkeren bij een andere luchthaven deed de prijs ook weer stijgen.

    Probleem opgelost. Gewoon weer boeken bij RH.